Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Hayai Sushi Den Haag. Meer weten? Ontdek meer
B
9 jun 2026 om 23:52
Dit was niet eetbaar alles moeten weggooien
Bahareh
9 jun 2026 om 23:03
Bestelling werd 1,5u later bezorgd. De warme gerechten en de sausjes die erbij hoorden waren allemaal door elkaar gehusseld en doorgelekt in het plastic tasjes.
Yasmin
9 jun 2026 om 18:52
Bezorging duurde te lang, het eten smaakte niet vers. Geen aanrader!
Kasia
9 jun 2026 om 10:03
Lekker
simona
8 jun 2026 om 18:58
delivered 1h later than estimated
Siny
7 jun 2026 om 17:01
altijd heerlijk
Kristina
6 jun 2026 om 23:43
Het eten was echt heerlijk en de bezorger heeft de bestelling snel geleverd. Bedankt voor de fijne ervaring!
Soukaina
6 jun 2026 om 22:09
Lekker en verse sushi
Mihaela
3 jun 2026 om 20:42
The courier took my number and is sending me indecent messages on WhatsApp, this is unacceptable!!!
samira
1 jun 2026 om 16:16
Lekker vers, snel gemaakt en vriendelijke mensen. Ik heb genoten